Lov, dag 1

2010



God morgon!

Jag är uppe med tuppen som vanligt...haha eller okej, inte rktigt men nästan.

Blev väckt vid 6 i morse för att sjunga för pappa som fyller år, kan säga att det var nog det tröttaste vi gratulearar jag någonsin hört...

Idag har jag lovat Johanna att åka in till stan och kolla konfirmationsklänning till henne bland annat, ska bli riktigt skoj faktisktoch jag längtar verkligen tills vi kommer iväg. Ska också försöka hitta en tröja på gina tricot jag letat efter som en galning, sista försöket idag annars struntar jag i den.

Nej, nu ska jag göra mig klar men innan dess bjuder jag på en grymt bra låt!



Tar nog med mig kameran till stan så förhoppningsvis kommer det upp lite fina bilder här sen :)

Dags för duschen <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?