J*vla teknik

2010



Var i stan i fredags med min älskade syster för att kolla in lite vårkläder m.m, hittade en del dock köpte jag inte allt. Känns liksom lite tidigt att köpa bikini och sånt redan nu...

Tänkte lägga upp bilder på det jag hittade, men ja, min mobil känner inte för att samabeta idag så det blir bara ena tröjan.


Denna kommer från H&M och kostar 98 kronor

Sen igår blev det en tur in till stan med mamma och pappa i det underbara vårvädret, köpte faktiskt ingenting, dock har jag spanat in lite som jag bara ska hitta i rätt storlek.



Västen kommer från H&M, Gladiatorsandalerna från DinSko och dem sista vita skorna hittade Johanna på DinSKo.

Nu ska jag försöka börja på lite läxor och sen ta itu med min garderob, tror jag ska se om jag kan hitta något användbart bland sommar och vårkläderna.

<3


Anonym

http://lalacarro.blogg.se/

Jättefin men ändå enkel tröja du köpte:D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?