Ingenting för mig...

2010



Har nu kommit hem efter en väldigt lång dag, åkte hemifrån vid sju och kom hem nu vid kvart i åtta...pheuw!

Men det var nära att jag inte hann med min buss idag. Mamma väckte mig klockan 6 så jag skulle ha tillräckligt med tid att göra mig klar eftersom att bussen går 10 över 7. Ni tror inte att jag somnar om och vaknar tjugo i sju istället och grips av världens panik. Jag tror aldrig jag ätit frukost, klätt på mig och slängt ihop idrottskläder så snabbt någon gång innan...idag var det rekord.

Väl i skolan flöt det på ganska bra och jag nådde även mitt mål med träningsdagboken, wohoo

Efter skolan kom mamma och pappa och hämtade upp mig och vi gick på en hem och villa mässa...kanske inte riktigt något för mig men äesch, ja det va kul ändå.

Nej, dags att läsa biologi

hejs!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?