Ice ice baby

2010



Brr så kallt det är idag....

Pluggade som sagt lite på förmiddagen och sen hade jag söndagsfix, pillade runt lite lagom och gjorde vad jag kände för. Vid 5 skulle Johanna ha fotbollsmatch och jag bsetämde mig för att följa med och kolla...tänkte att en timme ute kan inte vara så farligt. OJ så fel jag hade, det blev snarare 2 timmar utomhus och när jag kom in kände jag inte mina tår....

Men äsch, nu har jag fått luft och varit ute i det härliga vädret iallafall =)

Tänkte jag skulle kolla igenom tyska-glosorna en gång till innan mamma förhör mig på dem sen tror jag att jag ska mysa ner mig och paxa den bästa platsen i soffan, inte för att det är något bra på tv direkt men jag får passa på nu när jag för en gångs skull har en lugn söndag.


<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?