Earth hour

2010



God morgon!

Hoppas allt är bra med er,

Idag är det söndag vilket brukar innebära en aaning ångest för att det är skola imorgon men inte idag för imorgon har jag ett underbart påsklov framför mig :)

Visserligen ska jag jobba tre dagar men det är bara mellan 2-3 timmar varje dag så inget jag klagar över.

Idag ska jag också jobba mellan 12-15 och sen ska jag försöka skriva lite på mitt tal i svenska nationella som vi ska ha veckan efter lovet för att jag ska slippa få panik med det när skolan väl drar igång igen. Annars blir det väl att bara ta det lugnt antar jag. Just det, jag ska också fixa ett skärp Johanna har tjatat om överlänge nu...haha

Förresten!

Kom ni ihåg att släcka ljusen igår när det var Earth hour?

Jag gjorde det och det blev supermysigt med en massa tända ljus istället, kanske något man borde prova oftare, vem vet?

<3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?