2 mars

2010



What's up?

Här hemma knatar det på som vanligt och det känns skönt att ha Johanna hemma från Idre igen.

Idag var det en ganska kort dag i skolan och jag slutade redan klockan 12. Efter det åkte jag och Johanne in en runda till stan och jag bytte en grå tröja till en mer självlysande färg. Den är väl inte riktigt Frida-style men so what, jag älskar den och kan tänka mig den till sommaren till ett par ljusa shorts och härlig solbränna.



Köpte också en supermysig tröja från gina tricot igår....som ungefär halva sverige går runt i men skitsamma, jag köpte en annan färg så deeet spelar ingen roll för mig.

Aja, ska försöka städa undan lite kläder och sånt innan jag sätter mig ner och brottas med kemiboken inför provet imorgon som jag verkligen inte alls ser fram emot...

<3


<3

Haha! Nu e vi minst tre på skolan som har en sånn XD


frida

http://fridafina.blogg.se/

Haha jo såg det idag :P haha, som jag har letat och letat och äntligen hittade jag rätt storlek:D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?