1 år!

2010



WOHOOO, tänk att tiden går så snabbt.

Idag är det exakt ett år sedan jag bestämde mig för att ge bloggandet en sista chans och se så bra det gick!

Visst jag har ingen kändisblogg men jag trivs med den och älskar att skriva av mig så varför inte fortsätta?

Har precis kommit hem från skolan och idrotten där vi fick spela beachvolleyboll, sandigt men helt okej. Efter det fick jag och Josefine skjuts hem av hennes pappa.

Det enda som återstår innan min dag är fullbordad är att hämta min cykel vid busshållplatsen...att jag aldrig lär mig att det går bra att vara duktig och få superenegergi på morgonen och sen på eftermiddagen får jag superångest och frågar mig själv varför jag inte tog bussen istället...

Aja, lite luft har väl aldrig skadat...

Lika bra att dra ut innan det är dags för lite plugg m.m.

<3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?