Sunkissed

2010



Vilken underbar dag!

Dagen började med att jag och Johanna tog en liten cykeltur tillsammans med mamma för lunchning och även liten snabb koll i affärer.

Efter det bar det av hemåt igen och jag hann även göra ett litet besök hos allas favorit, tandläkaren. Hon putsade och grejade och sen var jag fit for fight igen, dock lite skakigare på benen när jag gick ut därifrån. Bara ljudet av tandläkarmaskinerna får mig att rysa...

Väl hemma vräkte jag ut en stor handduk på gräsmattan tillsammans med en bok och ett par solglasögon och har har jag legat fram tills för ungefär en timme sedan då det blev lite för kallt.

Och nu sitter jag här, fullt med fräknar på näsan och en frisyr som ser ut som jag vet inte vad...resultatet av en dag ute i solen och ett antal cykelturer. Det var tänkt att jag skulle dra på grillkväll eller strandfest men på en timme har jag forfarande inte kommit någonstans så det blir nog bara en lugn kväll i sommarvärmen.

Puss!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?