"störst av allt är kärleken"

2010



Nästan alla andra har gjort det och då kan väl lika bra jag också göra det, kommentera bröllopet som ägde rum mellan Kronprinsessan Victora och vår nyblivne Prins Daniel.

Jag är väl ingen direkt bröllopsexpert men fy satan vad vacker det var. Jag tror inte det fanns många tittare som kunde hålla ögonen helt torra.
Klänningen, artisterna som sjöng, deras ord, leende på läpparna, gästerna, kombinationen blev bara så underbart magisk.

Och talet Daniel höll var ju bara som grädden på moset, perfekt.

Jag tror det var många som innan bröllopet tvivlade på deras kärlek till varandra, skulle det fungera med två personer från helt olika delar av samhället, en kronprinsessa som har uppfostrats till att en dag ta över Sverige och en helt vanlig kille som drivit sitt eget gym. Men efter att ha sett sättet dem såg på varandra, Daniels tal till Victoria och allt annat runtomkring tror jag inte längre att någon tvivlar på vad det var som gjorde att det blev just dem två, ren kärlek.

Nej, nu ska jag leta fram badkläder sen blir det nog en runda till stranden. Ska också försöka hinna ladda upp lite bilder från igårkväll.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?