Galen grej på gång!

2010



Ahhh, det är helt sick,

Jag och Johanne har världens roligaste och coolaste grej på g om allt går som vi planerat. Vi har två veckor på oss att få allt klart och blir det som vi tänkt drar vi till MADDERFAKKING STOCKHOLM om 2 veckor. Det enda som saknas är billiga tåg/flygbiljetter. Menmen, förhoppningsvis löser det sig så småningom.

Idag är jag ledig eftersom att vi ar en så kallad buffertdag där dem som missat något får chansen att göra omprov. Duktig som jag är så slipper jag detta eftersom att jag har läst klart alla kurser och är klar med alla prov, studvarning kanske, men so what, jag får nu min belöning för det nu! Senare idag ska jag ha ett trevligt och förhoppningsvis trevligt möte på Espressohouse och även inhandla lite småsaker som behövs inför sommaren, typ linne, shorts och sånt trevligt.

Nu ska jag fortsätta digga till sweet caroline och titta på vakna med the voice!



Och vädret? ta dig i gumpen, fram med solen istället för regnet!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?