En doft av paradiset

2010



Åh, finns det något bättre än att vakna av att det är för ljust i rummet på grund av solens varma strålar som lyser in över mitt golv? Jag tror knappast det.

Innan pappa åkte öppnade han mitt fönster och jag kunde riktigt känna värmen uteifrån. Jag gick upp för att öppna det ännu mer och kände en doft, en doft som påminde mig om något men utan att jag kunde komma på vad den påminde mig om. Men efter att ha stått en stund i mitt snefönster ska jag tillägga, och antagligen sett ganska dum ut när jag stod där med näsan utanför fönstret kom jag på det, THAILAND!

Doften som fanns utanför mitt fönster var precis samma som när man gick ut på morgnarna och satte sig på sin balkong eller altan. En söt doft av blommor, värme och en aning av rök, obeskrivligt underbar.

Idag ska jag och Johanna ta en liten cykeltur, jag måste pumpa mina däck på min cykel, hitta en bra bok att läsa i solstolen och svalka mig med en glass.

Ser ut att bli en bra dag dethär!

Nu får ni lite bilder från igår på fotbollen och min underbart goda kladdkaka!



Och så lite färska morgonbilder från frukosten









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?