Precis på orden...

2010



Hehe, där fick jag så jag teg med regnet och allt...

Men jag klagar inte för det, har hunnit med en del idag inför Göteborg nu och det enda som fattas är x-antal shorts för att jag ska klara mig. Har letat som en idiot utan resultat. Eller jo, jag hittade ju ett par orange-korall-röda idag men skulle behöva något mer basic typ gråa eller svarta?

Nej, regnet var skönt och behövligt och jag fick en lugn dag utan jobb, inte för att jag ogillar det eller så men det var skönt med en dag där man slipper stå och avundas alla som svalkar sig i vattnet medans man själv servar dem med glass m.m. Men som mamma sa: utan mig hade stranden gått under...höhö.

Usch nej, bara massa babbel..vi skyller på stressen som är på väg

Packa, tvätta, leta kläder, jobba, sola bada...det bara svämmar över med saker att göra.

Nu ska jag zappa lite bland tv-kanalerna

Tjohej!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?