Pluggdag

2010



Hej på er,

Ni flesta är säkert redan i skolan eller på jobb och sliter gumpen av er och jag tycker synd om er. Är ledig idag eftersom att vi har en omprovsdag för de som har missat något, eftersom att jag inte har gjort det så är jag ledig och kan ta det lugnt heeela dagen. Har dock en uppgift i tyska och lite kemi till imorgon så ska försöka få det gjort.

Men inte kan man sitta inne och plugga heeela dagen, nejnej.
Så snart sticker jag in en stund till stan och träffar Carro och Amanda, ska bland annat byta ett linne jag köpte igår, såg att det saknades lite paljetter på det=(. Efter det ska jag möta upp mamma och mormor och följa med dem på en tur till ikea, ska försöka hitta lite nya kuddar och sånt till mitt rumt, hade tyckt det var kul att byta lite mest för omväxlingens skull.

Nej, tyskan kallar, MÅSTE bli klar med den.

Puss!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?