Plugg-dag

2010



Hej på er,

Söndag it is vilket innebär att helgen än en gång snart är slut.

Det blev ingen bio igårkväll, tittade istället på filmen independence day och jag måste bara säga, VILKEN FILM! Ja, jag vet, den är inte ny men det är verkligen en sån man kan se om och om igen, galet bra med andra ord.

Vaknade i morse vid 9 och fixade mig och allt sånt, sen fastnade jag en stund framför datorn. Tänkte att jag skule ta och plugga lite men istället knepade jag ihop ett eget litet armband, har ni tur orkar jag fota och visa det sen, det blev väldigt fint iallafall.

Efter att ha fixat det satte jag mig ner en stund för att ta tag i pluggandet och läsa sidorna i biologiboken inför provet och det gick helt okej men nu har jag tröttnat på det och satte mig vid datorn igen, undra om jag någonsin kommer härifrån?

Joo...jag....mååååstee.

Puss!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?