Halvt insöad och jobb

2010



Hej på er,

Det har nu slutat snöa och jag tror det är ungefär en halv meter snö i vår trädgård, tror inte det har varit såhär mycket på måååånga år.

Idag ska jag först jobba och sen ska jag hem och plugga lite förhoppningsvis. Var tänkt att jag skulle träffa Carro; Amanda och några fler men har iiiingen aning hur jag ska ta mig dit nu med all snö och en huvudvärk som bara väntar på att få fortsätta störa mig. Så det blir nog att bara hyra en film eller något istället. Vi får se.

Nu måste jag städa rummet, min röra är inte lika uppskattad av resten av familjen som den är av mig. Sakerna blir lättare att hitta när jag har det på mitt sätt men det ser för jävligt ut enligt dem...och denna gången vann resten av familjen Lindvall.

Simma lugnt!


Så du ska inte hit?:O Du kan ju åka med Josefine hit och äta och vara med underbara människor:D Sen när vi ska dra till SB kan du antingen hänga med oss eller så tar du bara bussen åt andra hållet;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?