Dag 12 - Det här får mig att gråta

2010



Jag tror inte att jag har något speciellt som får mig att gråta alltid. När och till vad jag gråter beror helt på mitt humör, är jag stressad, glad eller ledsen över något är saker som helt klart spelar roll.

Ibland kan det vara till en film som slutar olyckligt, och ibland kan det krävas så mycket som att jag ska slå mig riktigt hårt eller något. Det är olika.

Nej ajg har inget mer bra att skriva om detta...

Jo nu kom jag på något som alltid får mig att gråta, orkar bara inte ta bort hela texten jag skrivit. Filmen PS. I love you är något som alltid får mig att gråta. Även Pearl Harbour har samma effekt på mig.

Detta blev ett väldigt förvirrat inlägg märker jag, men aja ni får stå ut helt enkelt!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?