Dag 11 - Den här månaden

2010



Wow, ja, var ska jag börja?

Det har hänt så otroligt mycket denna månaden och mer kommer hända. Medans jag skriver detta sitter jag hemma och tittar ut på snön som ligger så otroligt vackert och glittrar och runt omkring mig ligger kläderna som jag ska ha med mig hullerombuller. Men snart, snart ska jag få åka iväg, till landet där man ligger på stranden i december, när man blir brun på nyårsafton, där man slipper alla varma kläder, där man kan leva livet, där man får låna paradiset för ett litet ögonblick.

Men det har även hänt massa annat, jag har kommit en månad närmre studenten, gjort klart massa inlämningar i skolan, skrivit massa prov och avslutat kurser.

Jag har jobbat, träffat nya vänner, skrattat, gråtit, haft det helt underbart men även några dalar.

Jag har upplevt vad livet har att erbjuda mig och jag har njutit av varenda stund.

Och, vi har haft snö i enorma mängder!

Det finns så otroligt mycket mer man skulle kunna ta med, men jag kan inte sätta ord på allt.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?