Dag 07 - Min dag

2010



Eftersom att detta är ett tidsinställt inlägg är det lite svårt för mig att säga hur just denna dagen ser ut.

Därför får jag la ta och berätta om en vanlig dag istället.

Jag brukar gå upp vid 7 tiden, om jag inte börjar 8 för då är jag uppe vid strax innan 6. Jag duschar, käkar frulle och klär på mig och sånt trevligt. Sen promenerar jag en liten bit till bussen, åker en bit, hoppar av och på en ny buss, lyssnar på musik och läser metro och åker en lite längre bit, hoppar av och bytar buss och åker ännu en liten bit. Sen är jag framme!

Efter det har jag kanske några lektioner, lite håltimme, lunch, lite fler lektioner och sen upprepas samma bussprocedur, sålänge jag inte fastnar i stan med några kompisar....

Väl hemma startas datorn, jag tar något att äta och sen börjar pluggandet (i bästa fall, annars är det facebook som gäller)

sen käkar jag lite till, kanske kollar tv och till slut däckar jag i sängen :D

Superintressanta dagar har jag...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?