Bad day!

2010



Hade man kunnat ha en gilla och ogilla knapp här precis som på facebok hade detta varit ett fett ogilla. Har verkligen inte varit en bra dag.

Började med att jag hade en muntlig tyskredovisning där tyskläraren blev diktator och hade en dålig dag hon med vilket gjorde mig sur och det fortsatte. Fick sen veta att jag fått G på redovisningen...G!! jag jobbade verkligen superhårt med denna uppgiften och det räckte bara till ett G...

Efter lunch fick jag även reda på att vår rektor ska sluta på skolan vilket är riktigt trist, han är verkligen övercool, och känns inte alls som en rektor, utan är mer avslappnad och snackar runt med alla elever. Han vet tillochmed vad jag heter! SINNES.

Precis innan dagens sista lektion som var fysik fick vi även reda på att naturkunskapsläraren på skolan ska sluta vilket är  tråkigt? :( Han är verkligen den coolaste läraren någonsin...och känns som att man snackar med en elev...

Men ja, det är väl sånt som händer, visserligen påverkas jag inte så mycket av naturkunskapsläraren eftersom att jag inte har honom i något ämne men alla roliga kommentarer och dissningar mot mig kommer jag faktiskt sakna.

Nu ska jag försöka ta tag i fysiken och kemin så att jag inte failar på dem också, om jag orkar...JO jag måste

Kramar!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?