Waazaaa'p!

2010



Precis när man trodde att snön var påväg bort och det istället började regna och man började bygga upp fantasier om att man kanske så småningom kan få klä sig i sina älskade vita converse, upprullade jeans, jeansjacka och endast en vit t-shirt under så börjar det fanimej snöa igen...

Snöade lite i morse men det var hanterbart, nu däremot. SHIET! Min underbara, fantastiska, våriga, lättklädda kläd-dröm krossades så fort jag kom utanför dörren på jobb. Och jag fick gå med mössan nerdragen långt ner i pannan och halsduken så långt upp som möjligt för att få minimalt med snö på mig.

När jag kom hem bestämde jag mig för att fortsätta på hemmafrutakterna och bakade ytterligare två sorters kakor...Frida goes biggest loser jao... Men äeh, skitsamma man lever bara en gång och då ska man göra det ordentligt.

Nu har dock orken tagit slut och jag slog mig ner framför datorn istället, ska försöka återuppliva mina vårfeelings med att klicka in på lite olika hemsidor, hm och bubbleroom bland annat.



Kisses









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?