Körkort!

2010



Hej i snön!

Morgonen började med att jag fick två sms från skolan, det ena var att min tysklärare var sjuk och det andra tt fysikläraren också var sjuk. Alltså hade jag bara en lektion kl 9.45 och en 13.40, UNDERBART en måndag.

Denna enorma håltimmen fylldes med ett studentmöte och en massa kemiplugg inför provet jag har på onsdag.

Efter vi haft redovisning om miljögifter på biologin åkte jag in till stan för att fixa sminkborttagning bland annat. Precis på vägen in ringde dem även från körskolan och sa att jag kunde åka in och hämta böcker också.

Så nu har jag bokat in körlektion, teori och fått en massa böcker att plugga trafikmärken i, än så länge verkar det spännande men ja, vi får väl se hur kul det är när det svåra kommer....

Nej, nu ska jag fortsätta plugga till kemiprovet och pumpa Muse!

<3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?