Dubbeltrubbel

2010



Yo!

Var nu nästan en vecka sen jag skrev vilket inte känns som det alls...tiden bara flyger förbi och nu är vi inne på slutstpurten innan det är dags för det efterlängtade sportlovet.

Med tanke på hur min vecka ser ut med prov och allt har jag en känsla av att det inte lär bli någon mästerupdate heller, bara tills imorgon har jag två prov, ett i engelsk litteraturhistoria och ett i matte D...

Förra veckan vad underbar, var på vallåsen med hela skolan och åkte skidor för första gången i mitt liv! Hade riktigt kul förutom när jag blev upplurad i en blå backe första gången jag skulle åka ner men skitsamma, efter glada hejarop både från mina kompisar och ett par okända killar från liften lyckades jag ta mig ner hel utan brutna ben och armar. Resten av dagen tillbringade jag i den gröna backen och jag njöt för fullt.

Sen att jag hade ont i hela kroppen dagen efter är en annan femma..

Nej, dags att plugga, tjoo!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?