De tre viktigaste orden på jorden.

2010



Tänk att tre små, inte sårskilt långa ord kan göra så stor skillnad.

Genom att bara att uttala dem tre orden kan man få en familjemedlem, vän eller livs kärlek att stanna upp och verkligen inse att man är omtyckt.
Att det verkligen finns någon där ute som bryr sig och vill ha en där.

Dem tre orden som inte är svåra att uttala men ändå så svåra att säga. Svåra att säga till folk man verkligen skulle vilja säga dem till men inte vågar för att man är rädd för svaret.
Men vad spelar det för roll? Tycker man på ett sätt och personen på ett annat men ändå säger dem tre magiska orden så visar man iallfall att man själv tycker om personen och bidrar till att den personen känner sig älskad och omtyckt.

Jag är själv en sån, en sån som nästan aldrig använder de tre orden, kanske för rädsla för vad jag ska få för gensvar eller bara för att jag inte inser hur mycket dem betyder för mig förräns dem är borta.

Därför lovar jag mig själv att jag ska bli bättre på detta. Bättre på att säga vad jag tycker och känner och inte bry mig om svaret, jag har alltid någon som älskar mig och alltid kommer göra det. Även om det ibland känns som andra världskriget så vet jag att innerst inne är jag guld värd för dem och dem är guld värda för mig, dem är trots allt min familj och på ett sätt mina bästa vänner, det är dem som känner mig både utantill och innantill och det finns INGET som kommer ändra på det. Inte ens en stressig morgon när alla skriker på varandra eller en lugnt hemmakväll när alla har olika åsikter om vilket tv-program vi ska se.

Ja, jag ska helt enkelt bli bättre på att säga dem tre orden....Jag älskar dig.











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?