26 februari

2010



Efter lite saker som hänt nu tänkte jag först lägga ner bloggen tills jag hunnit smälta allt och tills det känns bättre men jag tror det blir bättre såhär, att ha ett ställe där man kan skriva av sig. Visserligen skulle jag kunna ha en vanlig dagbok i papper där ingen annan skulle kunna läsa men det känns bättre såhär.

Jag är inte den som klarar av att hålla saker jag tycker är jobbigt inom mig, det går bara inte. Därför tycker jag detta är ett bra alternativ till dagboken. Jag skriver om det jag tycker är jobbigt, kul, vad jag vill helt enkelt...sen är det upp till er om ni vill läsa och ta del av livet ur min synpunkt och sett från mitt perspektiv, det är helt upp till er och absolut inget jag tvingar någon att göra. Bloggen är främst till för mig själv, så om jag har 500 eller 5 läsare spelar ingen roll för mig.

Idag ska jag till Amanda för att hjälpa henne packa upp från hennes flytt, mest för att ha något och inte sitta hemma och tänka på allt. Känns mycket bättre att vara sysselsatt och hantera det på det sättet.

Nej, snart dags att ta bussen, tänkte hinna in om entre och byta en tröja också om den finns där.

<3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?