2 februari

2010



Kom hem från skolan för cirka 30 min sen och nu ska jag strax dra igång med pluggandet och alla läxor.

Dagen började riktigt urkasst. Vaknade superpigg och kollade på klockan, såg då att den var strax innan 6, TRODDE JAG! I själva verket var den strax innan 7 vilket gjorde allt värre. Detta skulle innebära att jag hade ungefär 15 minuter på mig att duscha, äta frukost, klä på mig borsta tänderna och allt sånt.

Tidsoptimist som jag är tror jag såklart att jag fortfarande har en chans. Efter att ha stigit ur duschen och satt mig ner för att äta frukost är kl prick sju och jag ska gå fem över...paniken började komma krypande men jag var bestämd, JAG SKULLE HINNA!.

Fem över fick jag dock snällt be pappa och köra mig efter att jag klätt på mig, borstat tänderna och samlat ihop mina saker...det gick alltså inte. Men jag hann till skolan och det är väl det som räknas.

Väl i skolan har vi lektioner och allt sånt som vanligt och vid 12 slutade jag. Men jag och en kompis bestämde oss för att sitta kvar en stund och räkna lite kemi innan vi tog bussen hem.

Nej, nu ska jag plugga det sista på kemin och sen skriva lite engelska och tyska.

<3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?