Gårdagen och idag

2010



Hellu!

Gårdagen blev minst sagt inte alls som planerat, men när jag tänker efter ganska trevlig ändå.

Först tog jag och Lina bussen till Alexandra där det vankades förfest, måste säga att det var längesen jag skrattade så mycket.
Efter det blev det en busstur in mot stan och även en liten promenad.
När vi äntligen var framme vid utestället visade det sig att kön var överlång plus att det snöade helt galet mycket. Men vi ställde oss i kön och hoppades på det bästa...Dock fick vi en stund senare reda på att det kostade 175 istället för 120 som vi hade trott o hade därmed inte med oss tillräckligt med pengar både för att komma in och sedan åka hem, så tji fick vi...Istället blev det ännu en promenad och ett besök på Donken, tror aldrig heller att jag varit hemme så tidigt en lördagnatt när jag varit ute...Och haft sällskap med mamma på bussen hem!

Idag vräker snön ner än en gång och jag ska jobba för sista gången detta året, iaf på Badhuset. Är det lite folk blir det dock bara två timmar :-)
Senare ska jag även ha träff med matte och fysikboken....yay!

Måste kila,

Ciao!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?