Sista sommarlovet

2010



Jag är inte den som gått runt och tänkt på det men idag slog det mig verkligen, imorgon är mitt sista sommarlov någonsin slut. Mina sista 10 veckor av ledighet.....

Visst, jag kan erkänna att jag gillar skolan, man träffar kompisar, gör någon nytta. Det är absolut inget fel på skolan, men samtidigt går ingenting upp mot ledighet där man kan göra ingenting sålänge att man nästan tröttnar på det.

Idag har jag hunnit tjuvstarta skolan lite med att ha "lekar" med dem nya ettorn....vilka biaaatches ;) haha nej dem behöver bara plockas ner på jorden lite.

Ikväll hade jag först tänkt dra in till Malmöfestivalen och lyssna på Johnossi men jag orkar verkligen inte så istället blir det att måla naglarna och lite sånt, kan ju inte se ut som att jag slappat bort hela sommarlovet ;)

Hörs kanske senare!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?