Bättre än någonsin

2010



Nej, slut på bloggpausen, så här kan jag inte ha det längre. Visst kan jag hålla med om att det har varit skönt att vara borta lite från den men efter ett tag blir det tråkigt, man vill in, se om man fått en kommentar, skriva ett litet inlägg om vad som händer bl.a.

Så nu ska jag försöka komma igång igen, lagom till att skolan och massa annat drar igån, visst låter det bra?

Tänkte att jag kunde börja uppdatera er med vad som hänt undertiden jag varit borta.

Jag har hunnit vara i en stuga i Småland, i Danmark på Bakken och åkt karuseller, varit i Helsingborg på fotbollscup och haft min bästa vän Amanda här över helgen, och festat. Kort och bra sammanfattning.

Idag har jag några saker på min lista som jag måste fixa, bland annat körskolan som är prio ett, vill bara ha körkort nununu!!!

Såg precis att klockan börjar närma sig lunch...dags att snabba!

Hörs väl senare :)


Bild från i lördags







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?