Snart fredag!!

2010



Veckans tråkigaste dag torsdag är äntligen över för denna gången :D

Dock har jag inte haft så mycket att klaga på idag. Hade nationellt prov i engelska där vi skulle skriva en uppsats, som denna gången innebar att man skulle skriva en jobbansökan. Tror faktiskt det gick ganska bra iallafall.

Efter det hade vi mattehjälp inför provet fram till lunch. Det var också tänkt att jag skulle ha idrott men eftersom att det var en väldigt lång håltimme fram tills dess bestämde sig idrottslärarna för att ställa in idrotten. Och jag kan bara säga såhär, det gjorde min dag helt klart!

Så istället drog jag in till stan med Carro och Cassandra och kollade in lite kläder och hade det allmännt mysigt. Har också bstämt mig för att bli mer ekonomisk så det blev bara ett linne. Innan jag shoppar mer ska jag istället göra upp en budget för hur mycket jag ska handla för varje månad, låter inte det bra?

Nu ska jag försöka plugga inför matteprovet så jag kan det någorlunda bra iallfall.

Men innan dess tänkte jag visa en fin sommarklänning jag provade idag. Men svart till sommaren känns lite tråkigt så vi får se....


Är du sugen på att slå till så finns den på H&M för 149 kronor.

Nu ska jag plugga!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?