Relationer?

2010



Kom hem från jobb för ungefär 1 timme sedan och försöker nu få rätt på mitt tal i svenskan men fy va svårt det är. Vi måste hålla oss till allt som ryms inom ämnet relationer.

Jag kom fram till att jag ska prata om vänskapsrelationer eftersom att alla så bra känner igen sig i det och tyckte att det kunde vara ganska lätt att komma på något klyftigt att säga...haha

Jag har inte ens skrivit en sida men ändå har jag fått allt skrivet som jag tänkt säga...kan tillägga att det ska bara ungefär 2 sidor för att vara i 5 minuter....

Därför tänkte jag att jag skulle fläta in människors egna erfarenheter och åsikter och vad ordet vänskapsrelation betyder för dem.

Så nu lämnar jag ordet fritt till ER, bara att lägga en kommentar om dina åsikter och tankar!! Hade varit supersnällt om någon hade tagit sig tid att svara :)

Nu ska jag försöka fortsätta lite på talet

<3


SannaNilsson.

http://sannasnilsson.blogg.se/

Hejsan följ och läs min blogg!

Kram :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?