Påsk!

2010



Påskafton idag vilket innebär en massa påskägg...hehe

Vi har en tradition här hemme att på morgonen brukar där alltid ligga ett påskägg fyllt med godis, därför blev både jag och Johanna chockade idag när det låg ett stort och ett litet plus ett paket. Johanna tog det stora och inuti det låg det en kontroll till vårt WII så att man kan spela fler och även ett påskägg med massa godis.
I mitt paket låg en ny plattång, hah och sååå glad jag blev. Min andra plattång har varit i sönder ett bra tag nu och jag har saknat att lätt kunna fixa till en bit hår som står ut eller bara vara lite extrafin.

Lite senare sa mamma till oss att gå ut och kolla på det fina vädret och vi fattade ingenting tills vi så två stycken påskägg från farmor under ett träd.

SÅ nu sitter jag här och kränger godis samtidigt som jag tittar på reprisen av Talang, jag säger bara WOW, den killen från chile är verkligen grym, Sveriges Paul Potts helt klart.

Nej, bort med godiset innan jag käkar upp allt!

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?