Nystart

2010



Ja, då börjar vi igen.

Först kan vi ju reda ut att nej, jag kom aldrig ifrån datorn för att göra vad jag tänkte...Det enda jag flyttat mig sedan det senaste inlägget var ner till köket för att sätta på ugnen, sen blev det inte mer med det.

Men istället började jag fundera på vad min blogg egentligen handlar om. Det tog inte så lång tid innan jag kom fram till att egentligen handlar den inte om någonting alls, mitt liv men hur kul är det på en skala att höra om att jag går till skolan varje dag?

Nej, dags för ändring, eller jag ska försöka ett tag iallafall.

Så nu har jag bestämt mig. Min blogg ska handla om allt möjligt. Jag skulle aldrig kunna fokusera på något speciellt, som bara kläder, eller bara, inredning med mera. Nej jag ska köra på rubbet. Dock lär det nog bli mest av shopping, det är ju det jag älskar så.

Jag SKA också bli bättre på att lägga in bilder, själv tycker jag att bloggar med bilder är roligare än bloggar utan bilder så det är ett löfte.

Nej, nu ska jag redan börja knåpat ihop något kul att visa lite senare.

Hasta la vista!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?