Notera: Ingen mobilblogg!

2010



Ja det ni, det är grajjor det!

För en gångs skull sitter jag vid datorn och ni ska nu få ett ordentligt inlägg :)

Som ni kanske såg innan så har jag varit i stan med Carro idag efter skolan och hade det supermysigt. Först satte vi oss en stund på espressohouse innan vi tog tag i some serious shopping.
För mig blev det ett par svarta tygskor, ett par pärlörhängen och en rutig skjorta :D

Imorgon är det ingen skola för min del, är buffertdag där man tar igen saker och eftersom jag inte har missat något är jag alltså ledig, helt underbart!

Tänkte att jag skulle ta tag i morgondagens pluggande redan idag men motivationen ligger på noll så det får vänta, istället blir det slappeftermiddag/ kväll för hela slanten...



Skor: Din sko
Skjorta: JC

Nu ska jag ta och dega lite framför tv:n, livet leker!

<3


skjortan är riktigt härlig, jag har varit ute efter nääästan en sån, vi får tjecka stan ngn dag igen <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?