Heelg!

2010



...Så grymt underbart är det!

Än en gång är det helg och som jag har längtat, veckan har varit supertråkig och jag har inte gjort något mer än vatt i skolan..Känns det som iallfall. Har hunnit med ett besök i stan också där jag köpte mina skor och ett besök på körskolan men annars tror jag det bara varit skolan som gällt.

Dock blir kanske inte helgen så lugn som jag hoppats på, har ett biologiprov på måndag att plugga till och så har jag planerat in att jobba också, men äsch, tar igen det på sommarlovet. Gäller ju att tjäna pengar och allt när man väl har sina chanser.

Nu till idag. Hade hyffsat kort dag idag men dock ett fysikprov som inte var att leka med. Efter skolan bestämde jag och Johanne oss för att ta en runda till H&M efter vi slutat, läste att det var rea där i morse. Men det var nog den sämsta rean jag varit på någonsin, sååå tråkiga kläder.

Efter att ha vinkat av Johanne fortsatte jag min lilla fredagstur och väntade in pappa innan vi åkte moot sherrwoodskogen! nej inte riktigt men hem i alla fall.

Och nu sitter jag här och har precis inlett min än så länge ganska lugna fredagskväll. Det var planerat att jag skulle ha en trevlig kväll med några tjejkompisar men det fick vi flytta fram. Vilket inte gör mig något. Känner att jag inte hade kunnat vara särskilt social ändå...

Nej, nu ska jag photoshopa lite!

Ha're gött :)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?