Fullspäckad helg!

2010



Hejsan hoppsan,

Hoppas allt är bra med er :)

Här hemma rullar det på förfullt och man har knappt tid till att bara sitta ner och ta det lugnt, nya saker som står på schemat hela tiden.

I fredags var jag som sagt i stan med Johanna och hittade lite smått och gott, bland annat en cardigan och en sjal i vårfina färger från Only.

Igår blev det ingen sovmorgon för min del eftersom det var dags för mig att göra högskoleprovet för första gången. Jag var skiitnervös innan jag skulle göra det men det släppte så småningom. Visst var det svårare än något annat prov jag har gjort men jag antar att det är lite det som är charmen med högskoleprovet, nästan ingen ska få alla rätt...

Kollade sen igenom facit som hade kommit in på text-tv och internet och jag tror jag hamnade någonstans runt medel resultatet :)

Idag måste jag plugga för fullt, har 3 läxor till imorgon varav två inlämningar och 1 seminarium i kemi....whoo (Naat)

Lika bra att sätta igång antar jag!

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?