Elsas mode

2010



Efter att ha gjort högskoleprovet i lördags åkte vi för att handla lite mat och hamnade mitt i slutspurten för bokrean. Jag brukar inte hitta något speciellt men just idag måste det ha varit min turdag. Hittade Elsas mode av Sofi Farhman och det finns bara ett ord för den: WOW.

Hade jag inte haft skola och massa läxor att ta hand om hade jag sträckläst denna och bara plogat igenom den över helgen. Det är verligen en bok man fastnar i, ungefär som en egendrömvärld.

Boken handlar om Elsa som tvingas åka hem tillbaka till Sverige från underbara USA, på fyget hem träffar hon på en kille som fixar ett jobb till henne i ett cafe och hon tvingas flytta till Stockholm. Där träffar hon nya människor och kommer på vad hon vill göra med sitt liv, blogga.

Nu tänker jag inte avslöja mer utan resten får ni själv läsa ;)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?