Byebye beach 10

2010



Preciis när jag verkligen börjat träna på allvar var det dags för påsk och det resulterade i två stycken påskägg proppade med så mycket godis som möjligt. Jag tänkte att jag inte ska kränga allt samtidigt...men den planen är ganska körd....Speciellt när man sitter och pluggar där höjdpunkten är när man skrivit några rader och belönar sig själv med en liiten liiten godis innan det är tänkt att man ska fortsätta med pluggandet men tycker att den godisbiten var så liten att man lika bra kan få ta en till...

Det hela blir ju inte bättre av att påskäggen (påskägget egentligen, det andra är redan uppätet) står på skrivbordet sådär 10 cm ifrån min godissugna hand....

Nu ska jag fortsätta pluggandet en stund till innan jag ska belöna mig med WII istället...nyttigare plus att det inte tar slut.

Hoj!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?