Som en bomb.

2009



Innan jag sätter mig ner och gör matte känner jag att jag måste skriva av mig lite nu.

I skolan har vi en poängjakt där man ska samla ihop poäng och kan vinna en digitalkamera. Överkul är det.

Nu till det jag tänkte på.

Varför måste det alltid vara så att när allting nästan är för bra för att vara sant och man verkligen känner att såhär är jag lycklig och det här trivs jag med så ska det alltid komma något i vägen och slå ner som en bomb? Hela min helg och fram till idag har varit precis som en dröm men idag har allt vänt allting bara känns onödigt och helt fel och precis som att någon sitter och skrattar åt mig och säger : hah vad var det jag sa...

Har massa läxor att göra nu så jag får väl ta tag i det och ta ett snack med Amanda som alltid lyckas pigga upp en.

Hejsvejs!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?