Idiot...

2009



Sitter nu ock kämpar med alla läxor som regnar över mig. Eller egentligen är det inte så mycket, det är nog mest att det är svåra saker så det känns som att jag har ett mount everest med läxor att göra.

Var i stan en stund efter skolan idag eftersom det var tänkt att jag skulle dansat ikväll men jag kände att det blev för stressigt med läxor och allt så jag åkte hem.

Det var tänkt att jag skulle köpa ett par tights men hittade inga sköna så istället blev det en BH och en supernice tröja, lite twilight inspirerad kan man säga....hehe.

Är ni snälla och kommenterar flitigt kanske ni får se ;) ahaha

Hejsvejs, nu ska jag fortsätta skriva om evolutionen.

Visst ja, satt inne på msn och väntade på att en ska logga in, när den sen loggar in tänker jag, hmm jag väntar lite så att den inte tror jag är besatt så jag bestämmer mig för att vänta 2 minuter. Tror ni inte personen är offline när jag väl ska skriva? Jag börjar tro att det står IDIOT med en svart markeringspenna som inte går att tvätta bort...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?