Back on track

2009



God morgon.

Det blev inte så mycket med att jag tänkte jag skulle bli superbloggaren nummer 1 under lovet och bli bäst på att uppdatera.
Istället hamnade jag under täcket i soffan framför tv:n med feber och världens tröttaste kropp. Men efter två dagar och konstant pluggande av tv-tablån är det bättre igen. Är inte riktigt 100 % frisk men helt klart på bättringsvägen.

Idag har jag en massa jag skulle behöva göra.

- Skriva biologiläxa om svininfluensan
- Städa och mysa till rummet
- Rita ( är grymt sugen på att rita något fint)
- Börja på en engelskläxa

Bäst att dra igång direkt!


Vilken trevlig blogg du har! :) Ska vi följa varandra med bloglovin ? :) Föresten, om du vill ha fler besökare till din blogg?! Gå in på min blogg och kolla högst upp över hedern! Det är gatis och funkar verkligen ;) Hihi.


Emelie Sehlstedt

http://sehlstedt.blogg.se/

hejsan :) Följ en shopping galen 19 årig tjej där mode, smink och shopping bara är vardagsmat!



I min blogg visar jag lite då & då alla kläder & skor jag har i min olika garderober & jag videobloggar ofta & tar med mina läsare på nya äventyr genom musiktävlingar & auditons till filmer. Nu till vintern kommer ja börja satsa där. Vi ses :)


Kul ! du är tillgad nu :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?