Tandställning blöööh

2009



Hellu, vilken skitdag idag.

Det började vid lunch när jag hade fått tid att sätta in tandställning (yeas tågräls för fulla muggar). Jag fick en liten chock när jag såg det först och tänkte lite "hur ska jag kunna ha det såhär ett år" men aja, får göra det bästa av situationen...
Fast för tillfället är jag galet sugen på att bara rycka ut den...det gör så j*vla ont.

När jag sedan var på väg hem från skolan och skulle byta buss märkte jag att mitt busskort var borta, alltså hade jag tappat det på förra bussen. Så jag fick vänta virka 50 minuter på att samma buss skulle komma tillbaka så att jag kunde kolla om det var där, som tur var så låg det på ett säte.

Nu sitter jag här och det känns som att tänderna ska ploppa ut men äh, det finns värre saker, jag klarar mig.

Bjuder på en finfin bild på min finfina (naaaat) tandställning...



Inte det finaste men äh, jag vänjer mig...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?