OMFG VÄRLDENS BÄSTA FILM!!

2009



Hej,

Gårkvällen var helt underbar. Den började med att jag och Johanne fikade på espressohouse medans vi väntade på att Cassandra skulle dyka upp. Efter det gick vi bort till bion för att hinna gå på toa och allt men det blev att vända om igen när vi såg toalettkön...

Vad tyckte jag om filmen då?
GRRR....jag är helt såld på den. Ettan var helt underbar och jag trodde aldrig dem skulle kunna hålla sig på samma nivå men oj vad fel jag hade. JAG ÄLSKADE DEN!!!
Sen alla snygga killar var ju inget minus om man säger så ;)

Amanda var dock inte med igår och såg den så idag skulle hon se den och jag joinar henne, det kan inte bli en bättre lördagskväll bio med bästa Amanda och en massa skratt =)

Nu ska jag snart börja laga mat som jag lovat...

Hejsvejs!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?