Malmö

2009



Goddag!

Det har blivit väldigt dålig uppdatering nu på sista tiden och jag vill verkligen säga att jag ska skärpa mig men det går inte. Jag försöker verkligen klämma in det men allt är superstressigt.

Idag är det iallafall lördag och lite lugnare schema.

Dagen började med träning som vanligt sen stannade jag en stund i stan med mamma medan pappa och Johanna åkte hem för att ha fotbollsträning.

Det blev en liten tur på entre där mamma hittade en fin väska och sedan hittade jag en mineral concealer som jag tänkte testa, kommer nog tillbaka snart om hur den är =)

Nu ska jag fortsätta pumpa musik ur datorn och älska mitt liv...det sista kan va lite svårt, allt är verkligen klyddigt nu men jag får göra det bästa av situationen.

Kram!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?