Grattis morfar

2009



Hej på er!

För en gångs skull har jag inte jobbat något idag utan haft en helt ledig söndag vilket har varit jätteskönt, speciellt med tanke på att jag har blivit förkyld igen...

Igår blev det en tur till mormor och morfar på kvällen för att fira morfar som fyller år idag. Det är alltid lika mysigt att åka hem till dem.

Vaknade vid halv tio idag och har mest gått runt i huset och inte gjort särskilt mycket sedan dess. Eller jo, jag spelade the sims 2 en stund. Haha, det var faktiskt riktigt kul med tanke på att jag inte har gjort det sedan i somras tror jag.

Nu sitter jag och skriver lite på en biologiläxa och lyssnar på härlig musik.

En låt jag verkligen fastnade för efter idol i fredags är denna! U-N-D-E-R-B-A-R!!



Nu ska jag försöka leta fram en klänning på hm.se och skriva lite till på läxan.

Toodels!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?