Stoff och stil

2009



Har precis kommit hem efter en tur till stoff och stil med mamma och mormor. Skulle ha ett paljetttyg och brett resårband plus ett spänne till. Hittade paljetttyget även om det inte riktigt var som jag hade tänkt mig och även resårbandet. Spänne däremot hittade jag inget så det blir att lösa det på ett annat sätt...

När vi skulle hem så velade vi om vi skulle köra på motorvägen och riskera att fastna i kö eller ta "gamla vägen". Vi bestämde oss för motorvägen men precis när vi svänger ut mot den ser vi att bilarna står helt stilla. Som tur är så hinner mamma svänga så vi hamnar på avfarten mot vårt kära grannland Danmark. Till slut hittar vi en avfart så vi svänger och möts av ännu ett dilemma höger eller rakt fram, detta leder till att vi snurrar två varv i en rondell. Det slutar att vi snurrar runt på Malmö arenas parkering för att tillslut hitta ut.
Och mamma ska jag ut och köra med? Jag börjar undra efter detta... =)

Nej nu ska jag ner och ha tjejkväll med mamma.

/ Kokarn ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?