Slutbetyg

2009



Började med matte klockan 9 idag. Kändes ganska onödigt med tanke på att vi bara skulle få våra betyg men jaja, sånt får man ta. När man inte hade betygssnack så fick vi kolla på en film, dock har jag helt glömt vad den heter men bra var den iallafall. Efter skolan drog jag till stan för att kolla kläder till sommaren och hitta något till skolavslutningen men fortfarande utan resultat. Hittade dick ett par shorts i ljus kitt som jag har letat efter superlänge, på något sätt tror jag att H&M var tvugna att gottgöra detta eftersom det var 50 procent rabatt på dem. MAN TACKAR!

Efter cirka 2 ½ timme i stan orkade jag inte mer och hade inga fler affärer att gå i så jag tog bussen hem. Nu sitter jag här och borde egentligen plugga till idrottsprovet men vafan det är fredag, det får vänta.

Visst ja, fick mina slutbetyg i Matte A och B, det blev VG för hela slanten =)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?