Skulder...

2009



Hade en väldigt kort dag i skolan idag, en obligatorisk och en frivillig lektion så jag slutade vid lunch. När jag var klar i skolan tog jag bussen hem och passade på att smita in på biblioteket för att lämna tillbaka min böcker plus ett tv-spel.  Men eftersom att jag hade glömt att stoppa in skivan i fodralet så jag får lämna den en annan dag. Tänkte också att jag skulle låna fortsättningen på twilight men den var redan utlånad så det får också bli att ta det en annan dag. Eftersom att jag kom på att de skulle lämnas tillbaka en dag för sent så fick jag också betala 5 kronor. Kanske inte det man helst lägger pengar på men det brukar inte hända så ofta så det får gå för denna gången...

Köpte en ny mascara igår, min gamla tycker jag inte är bra längre så såg jag en annons på h&m om den så jag bestämde mig för att prova den. Än så länge verkar den bra men får se om några dagar.

Nej nu ska jag ta och finputsa kärnkraftsarbetet efter feedbacken så att det blir klart någongång.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?