Skolavslutning

2009



Är äntligen hemma efter en dag full av ärenden. Började i morse med att mamma och pappa skulle fixa rullgardiner till några fönster, inte det roligaste men jag följde med ändå, var väldigt fokuserad på vår slutdestination, Nova Lund. När persiennerna var klara drog vi ut till nån sportaffär och sen en blomstersak och handlade lite saker till trädgården och farfars grav. Hittade också ett par nya idrottsskor så att jag kan ut och springa igen plus en hoodtröja. När vi var klara där hade klockan redan hunnit bli två så hoppet om att få hinna till Nova började fösvinna och det blev ju inte bättre när vi åkte ut och fikade hos farmor.
Av erfarenhet vet jag att det snackas väldigt mycket när vi träffade henne...
Vid halv fyra hade dem pratat klart så äntligen åkte vi till Nova. Men eftersom att affärerna stängde klockan 5 så hade vi bara en timme på oss. J
ag sprang runt som en idiot och letade efter en klänning till skolavslutningen.
Inne på Vila hittade jag äntligen vad jag letade efter, där hängde den som en aprikosfärgad dröm med vita blommor och två lager. Hihi visar ingen bild förrän jag har invigt den... OM jag kan vänta så länge. Jag ÄLSKAR verkligen denna klänningen.

Nu måste jag plugga till idrottsprovet, har inte börjat än...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?