Ny design.

2009



Har haft en hel dag då jag bara har tagit det lugnt och återhämtat mig efter jobbet. Fastnade framför the sims, kom fram till att det var väldigt längesen jag spelade detta. Men när min familj fick tvillingar valde jag att stänga ner, det hade gått åt skogen om jag hade fortsatt...

Efter the sims gjorde jag klart det sista på vår labbrapport och mailade den till Alexandra. Sen började jag kolla runt lite på internet och hittade en ny design till min blogg. Det var absolut inget fel på den gamla bara kände att jag vill ha en annan, har inte hittat någon som passar mig riktigt än. Så då hittade jag en fin på den här tjejens blogg. Fråga mig inte var på bloggen jag hittade den, men någonstans där fanns den. Försöker nu fixa till den så att den blir lite mer Frida men det är skitsvårt. Lyckas ändra de flesta texterna förutom en sak och det stör jag mig enormt mycket på. Skulle gärna vilja ha rosa text men det ser knasigt ut om texten är rosa och lite annat är blått. Så därför undrar jag om någon som är duktig på bloggar vill hjälpa mig?!

Om man inte vet hur man ändrar men vet hur man gör en egen bloggdesign så skulle jag bli superglad om någon kan göra en till mig =).

Nu ska jag fortsätta klura...♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?