Helsingborg.

2009



Hej, har haft fullt upp idag. Började med att jag dansade klockan 11 till 12 och sen snabbt hem igen för att hämta upp resten av familjen. Sen bar det iväg till Helsingborg för att lillasyster hade fotbollsmatch. Jag hade först inte tänkt följa med på grund av att det inte är det roligaste att kolla när dem spelar men eftersom det var så fint väder så hkade jag på ändå. När vi kom upp till Helsingborg märkte vi att det blåste supermycket och det var skitkallt så jag skulle stannat hemma ändå...vann gjorde dem inte heller.
Jaja efter matchen körde vi förbi bjärred och åt glass sen ner och hyra film. Ikväll blir det att mysa med familjen och se Australia eller träffa Carro, beror på när man får mat i detta hushållet. HAHA.

Kände nu på kvällen att det börjar bli riktigt kallt, snälla värmen, försvinn inte, jag kommer sakna dig...

Nu är det nog snart mat, klockan pep iallafall.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?